mandag den 26. juli 2010

Første tegn på effekt

I går aftes tog jeg for første gang 0,5 mg melanotan 2. Jeg syntes faktisk det sved lidt at skulle skyde så meget væske ind, så hvis det er det samme ved de næste indsprøjtninger, vil jeg kun bruge 1 ml væske til næste vial. Alligevel tror jeg det er godt nok at bruge 2 ml til første omgang, da det ellers ville være svært at dosere de helt små doser man tager de første dage.

Nå men her til morgen SYNES jeg at mine modermærker virker en smule mørkere. Ikke nok til at jeg er 100 % sikker, men jeg tror det... I går var jeg i tivoli hele dagen uden at blive forbrændt, så det er vel også en effekt i sig selv.

Hvis jeg kan finde tiden til det, tror jeg at det er blevet tid til en kort tur i et solarie i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar